Nie trać klientów!

Zrób bezpłatny audyt SXO i sprawdź,
co obniża widoczność Twojej strony.
Podpowiemy Ci następny ruch.

 

Porozmawiajmy o Twoim SEO: 

*analiza  jest w 100% darmowa 

Zaufali nam

Cel został zrealizowany w 100%, a nasza pozycja w wynikach wyszukiwania jest coraz lepsza. Semcore charakteryzuje przede wszystkim doskonałe zrozumienie potrzeb biznesowych oraz zaplanowanie konkretnych i kompleksowych działań. Co więcej, pracownicy agencji każdego dnia wykazują się niezwykle wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, profesjonalizmem, dużą wiedzą techniczną i zaangażowaniem w projekt. Dodatkowo chętnie nas edukują, abyśmy i my rozumieli procesy, które wdrażamy.

Od Semcore otrzymaliśmy bardzo dobrze ułożone i opisane materiały, co ułatwiło wdrażanie zmian po stronie developmentu i sprawiło, że cały proces był prosty. Jeżeli chodzi o budżet to zaangażowaliśmy w to „0 zł”, jednak wiele działań kosztowało nas kilkadziesiąt godzin wewnętrznego zespołu programistów. W marketingu, a w szczególności w kwestiach SEO, bardzo istotna jest praktyczna wiedza i doświadczenie. To wiąże się z nieustannymi badaniami i testowaniem różnych strategii oraz taktyk. Takie naukowe podejście prowadzi do lepszego zrozumienia konsumentów, a także spersonalizowanego i unikalnego marketingu. Sukces projektu zdecydowanie przerósł nasze oczekiwania i rekomenduję współpracę z zespołem Semcore w każdym obszarze SEO.

Współpraca z Semcore przy optymalizacji bloga sprawiła, że wdrożyliśmy nowe zasady tworzenia treści tak, by jeszcze lepiej działały na rzecz naszych (i naszych klientów) potrzeb. Content is king, ale prawdziwą królową jest dystrybucja. Działanie z Semcore przy projekcie optymalizacji bloga Otodom było dla nas lekcją, w której musieliśmy nie tylko przyswoić ogromną wiedzę, ale też przekuć ją w działanie. Z przyjemnością polecilibyśmy taką współpracę innym markom. Żałujemy jedynie tego, że nie zdecydowaliśmy się na ten krok wcześniej.

OPINIE KLIENTÓW

Przeczytaj, co mówią nasi klienci

Regularną współpracę w zakresie SEO rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 roku. Z perspektywy tych kilku lat decyzję o wyborze Semcore oceniamy jednoznacznie pozytywnie. Eksperci agencji zalecili m.in. rozbudowę naszego serwisu o nowe strony i przygotowali ich opisy, dzięki czemu staliśmy się bardziej widoczni na istotne frazy branżowe. Zajmujące się naszą stroną osoby trzymają rękę na pulsie i szybko reagują na wszelkie zdarzenia mogące negatywnie wpłynąć na jej wyniki. Czujemy się dobrze zaopiekowani i mamy przekonanie, że nasza witryna jest w dobrych rękach.

Wszystkie dotychczas wyznaczone cele zostały zrealizowane w 100%, a nasza pozycja w wyszukiwaniach jest coraz lepsza, z rekordowymi wynikami widoczności na poziomie TOP3. To najlepiej świadczy o Semcore i naszym zadowoleniu z ich wieloletniej pracy na rzecz naszego serwisu. Agencję charakteryzuje przede wszystkim doskonałe zrozumienie potrzeb biznesowych oraz planowanie konkretnych i kompleksowych działań, wpływających nie tylko na same pozycje pod frazami, ale także ich przełożenie na wskaźniki finansowe.

Podstawą owocnej pracy SEO była zaangażowanie, regularne raportowanie i ciągła analiza wyników. Elastyczna współpraca i wysokie zaangażowanie (nie bali się trudnej branży).Możemy ocenić współpracę z Semcore jako doskonałą. Cenimy ich za dostarczanie nam wielu konkretnych i szczegółowych analiz, które natychmiast wdrażaliśmy w praktyce.

Dodatkowe informacje w jednej linii

Jeśli chcecie dowiedzieć się, co naprawdę napędza sukcesy w SEO, trafiliście we właściwe miejsce. Nasze najnowsze case study odpowiada na najważniejsze pytania dzisiejszego SEO.

30 szczegółowych case studies, blisko 40 kluczowych czynników rankingowych i 250 taktyk, które przynoszą efekty.
To praktyczna wiedza, która pozwolą Wam zoptymalizować działania i zwiększyć widoczność Twojej marki w Google.

Zapoznaj się z case study.

Dodatkowe informacje w jednej linii
Case Study_KV1_1200x1200

Jak to robimy?

sxo
PIXA3263-1
Porozmawiajmy!
Nie wdzieliśmy jeszcze serwisu, który nie mógłby mieć lepszych wyników. Porozmawiajmy o Twoim.
Wysyłasz formularz i co dalej się dzieje?
Frame 241-2