Martwi Cię, że nie jesteś na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w digital marketingu?

 

Zapisz się do newslettera Semcore i poczuj
Joy Of Missing Out!

Raz w tygodniu prześlemy Ci treści, przygotowane przez branżowych ekspertów, powiązane ze sobą konkretnym tematem. 


Obiecujemy, że będzie to wiedza w pigułce — taka, którą sami chętnie dzielimy się na blogu, Slacku i w codziennych rozmowach. Otrzymasz też sporo ciekawych insightów, wynikających z wieloletniego doświadczenie zawodowego naszego zespołu.

Dlaczego jeszcze warto subskrybować nasz newsletter?

  • Bo to najlepsze źródło wiedzy o SXO,
  • Klastry tematyczne zapewniają szersze spojrzenie na daną dziedzinę marketingu,
  • Nie przegapisz żadnej marketingowej nowinki!
ilustracja Header 1
Skąd pomysł na newsletter?
W Semcore dzielimy się wiedzą — na blogu, pomiędzy partnerami biznesowymi, z naszymi klientami, a także za pomocą SemcoreLAB. Wierzymy, że poprzez rozwój kompetencji oraz prowadzenie projektów badawczych na pograniczu świata biznesu i nauki doprowadzimy do ważnych, a przede wszystkim potrzebnych zmian na e-rynku. 

Jeśli tak samo jak my w marketingu cenisz sobie jakość, a nie ilość, w newsletterze na pewno znajdziesz treści dla siebie!

Nasi Eksperci
Ani Google, ani zagadnienia związane z User Experience nie mają przed nimi żadnych tajemnic.
To oni wprowadzą Cię w temat SXO!
Marcin Stypuła


Marcin Stypuła
Owner, Semcore

Założyciel Semcore – wulkan energii i pomysłów. Jego pasją jest zarządzanie innowacją oraz synergia marketingu i sprzedaży. Stworzy strategię promocji każdego sklepu internetowego. Zwolennik metody GTD oraz fanatyk efektywności pracy.

Olaf Przybylski


Olaf Przybylski
SXO Team Leader

Ukończył studia inżynierskie i magisterskie na Politechnice Wrocławskiej. Od zawsze interesuje się tematyką związaną z internetem i marketingiem. Hobbystycznie tworzy strony internetowe i programuje. Dzięki temu ma okazję poznawać od podstaw czynniki wpływające na SEO.

Krystian Fijał


Krystian Fijał
SEO & Content Specialist

Absolwent zarządzania. Łączy SEO i content marketing w jednolitą całość. Pozycjonowanie stron traktuje w kategorii strategii marketingowej, która ma znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika. Prywatnie fascynuje się psychologią zachowań konsumenckich.

Kto przygotuje następny newsletter?

Omnichannel marketing, strategia biznesowa, zero waste marketing — zapisz się do newslettera i zyskaj nowe spojrzenie na prowadzenie firmy!

Darek
Dariusz Piekarski
Strategic Manager



Wykładowca kilku wyższych uczelni m.in. Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. Wie, jak rozwijać biznes od start-up’u po średniej wielkości przedsiębiorstwa. Skutecznie waliduje modele biznesowe, inkubuje nowe przedsięwzięcia i prowadzi akwizycję spółek.

A Cierniewski
 Aleksander Cierniewski
CEO



CEO Semcore. Pełen energii lider. Dba o kluczowe procesy, kulturę organizacyjną i współpracę między wszystkimi zespołami w firmie. Niekwestionowany autorytet z obszaru sprzedaży, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Członek rady programowej w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Pasjonat eCommerce i podejścia Customer Success.