Chcesz być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w digital marketingu?

 

Zapisz się do newslettera Semcore i śledź aktualne trendy!

Raz w tygodniu prześlemy Ci treści skupione wokół wybranego tematu, przygotowane przez naszych ekspertów. 

Będzie to wiedza w pigułce — taka, którą sami chętnie się dzielimy na blogu i w codziennych rozmowach na slacku.


Dlaczego jeszcze warto subskrybować nasz newsletter?

  • Poparte doświadczeniem źródło wiedzy o SEO, SXO i digital marketingu;
  • Klastry tematyczne zapewniają szersze spojrzenie;
  • Nie przegapisz żadnej branżowej nowinki!
ilustracja Header 1
Skąd pomysł na newsletter?
W Semcore dzielimy się wiedzą — na blogu, pomiędzy partnerami biznesowymi, z naszymi klientami, a także za pomocą SemcoreLAB. Wierzymy, że poprzez rozwój kompetencji oraz prowadzenie projektów badawczych na pograniczu świata biznesu i nauki doprowadzimy do ważnych, a przede wszystkim potrzebnych zmian na e-rynku. 

Jeśli tak samo jak my w marketingu cenisz sobie jakość, a nie ilość, w newsletterze na pewno znajdziesz treści dla siebie!

Nasi Eksperci
Ani Google, ani zagadnienia związane z User Experience nie mają przed nimi żadnych tajemnic.
To oni wprowadzą Cię w temat SXO!
Marcin Stypuła


Marcin Stypuła
Owner, Semcore

Założyciel Semcore – wulkan energii i pomysłów. Jego pasją jest zarządzanie innowacją oraz synergia marketingu i sprzedaży. Stworzy strategię promocji każdego sklepu internetowego. Zwolennik metody GTD oraz fanatyk efektywności pracy.

Olaf Przybylski


Olaf Przybylski
SXO Team Leader

Ukończył studia inżynierskie i magisterskie na Politechnice Wrocławskiej. Od zawsze interesuje się tematyką związaną z internetem i marketingiem. Hobbystycznie tworzy strony internetowe i programuje. Dzięki temu ma okazję poznawać od podstaw czynniki wpływające na SEO.

Krystian Fijał


Krystian Fijał
SEO & Content Specialist

Absolwent zarządzania. Łączy SEO i content marketing w jednolitą całość. Pozycjonowanie stron traktuje w kategorii strategii marketingowej, która ma znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika. Prywatnie fascynuje się psychologią zachowań konsumenckich.