SEMCORE_r_LOGO_white-02

RAPORT

Jak działają liderzy
e-commerce w branży ogrodniczej sprawdź nasz raport!


Zbliża się sezon, w którym oferta branży ogrodniczej cieszy się największym zainteresowaniem klientów. Jeśli jednak nie wiesz, jak wykorzystać SEO oraz UX w przypadku sezonowej sprzedaży, nasza publikacja z pewnością pomoże Ci opracować nową strategię promocji sklepu. Dowiedz się, jak działają liderzy, zajmujący najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google i nie popełniaj ich błędów!

PIC2
Perfect_Binding_Brochure_Mockup_1 copy1 copy-1

Dlaczego jeszcze warto pobrać Raport SEO dla branży ogrodniczej?

unnamed (3)

KONKURENCJA
Lepiej poznasz konkurencję i wyzwania, stojące przed branżą ogrodniczą.

unnamed (1)

SEO
Dowiesz się, na jakie aspekty SEO zwrócić szczególną uwagę.

unnamed-1

UX
Przekonasz się, dlaczego UX jest tak ważny w przypadku e-commerce (zwłaszcza witryn mobilnych!).

unnamed (2)

BRANŻA
Zyskasz szerszą perspektywę na branżę i związane z nią trendy.

Nasi eksperci

unnamed (4)

Maciej Patla
CMO

Doświadczony ekspert digital marketingu i e-commerce, z ponad 20-letnią praktyką. Przedsiębiorca i manager, który zdobywał doświadczenie zawodowe, pracując dla największych spółek mediowych w Polsce, takich jak Ringier Axel Springer czy WP.pl. Rozwijał, a także zarządzał spółkami oraz projektami na każdym poziomie ich rozwoju, od startupów do dużych korporacji.

Untitled-3

Krystian Fijał
SEO & Content Specialist

Absolwent zarządzania. Łączy SEO i content marketing w jednolitą całość. Pozycjonowanie stron traktuje w kategorii strategii marketingowej, która ma znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika. Prywatnie fascynuje się psychologią zachowań konsumenckich.

marta kukus

Marta Kukuś
Content Creator

Absolwentka filologii polskiej, obecnie słuchaczka na kierunku UX Design. Tworzy treści od ponad siedmiu lat, ale nigdy w oderwaniu od strategii marketingowej i potrzeb potencjalnych odbiorców. Uważa, że dobry research jest podstawą jakościowego contentu. W wolnych chwilach czyta, gotuje i spędza za dużo czasu w social mediach.