SEMCORE_r_LOGO_white-02
hub

 

OKIEM EKSPERTA

Co o polskim rynku beauty mówią eksperci?


O spojrzenie na rodzimy rynek Beauty & Personal Care zwróciliśmy się do czołowych polskich ekspertów, zajmujących się digital marketingiem.

Zapytaliśmy ich o kluczowe czynniki, wpływające na sukces serwisów internetowych marek beauty i o to, który z nich może być wzorem dla pozostałych. Poprosiliśmy także o wytypowanie, jakie tendencje w zakresie projektowania i tworzenia e-sklepów obecnie dominują w branży kosmetycznej.

Wypowiedzi zaproszonych przez nas fachowców znajdziesz w aneksie do “Raportu SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce”, który możesz pobrać klikając w poniższy przycisk.

  

RAPORT

Jak największe brandy kosmetyczne wykorzystują SEO i UX do generowania ruchu oraz konwersji?


Polska branża beauty w ostatnich latach zaliczyła ogromny wzrost i nie zanosi się na to, by w tym zakresie coś miało się zmienić. Nie oznacza to jednak automatycznie wysokiej sprzedaży w Twojej e-drogerii. 

Aby jak najlepiej poznać rynkowe wyzwania i trendy, sprawdziliśmy, jakie konkretnie działania z zakresu SXO wdrażają największe brandy kosmetyczne. Tak oto powstał ten e-book, zawierający dokładną analizę 5 sklepów internetowych oraz serwisu Booksy, a także polecenia dotyczące najlepszych praktyk e-commerce w 2023 roku. 

Skorzystaj z eksperckiej wiedzy — dowiedz się, jak działają liderzy branży i zacznij wdrażać skuteczne rozwiązania w Twoim sklepie!

PIC1 copy
Perfect_Binding_Brochure_Mockup_1 copy1 copy2 copy-2

Co zyskujesz, czytając Raport SXO dla branży kosmetycznej?

unnamed (1)

SEO
Poznasz wskazówki i techniki dotyczące optymalizacji sklepu internetowego, które zwiększą jego widoczność w wynikach wyszukiwania i pomogą wyróżnić Cię wśród konkurencji.

unnamed-1

UX
Dowiesz się, jak zoptymalizować witrynę, aby zapewnić użytkownikom łatwą i intuicyjną nawigację, a co za tym idzie, najlepsze doświadczenie zakupowe.

pobrane copy

TRENDY
Czy wiesz, w jaki sposób budować lojalność klientów i jak zachęcić ich do powrotu do Twojej e-drogerii? W dedykowanym rozdziale odpowiadamy na te pytania, omawiając poszczególne trendy.

unnamed (3)

KONKURENCJA
Przekonasz się, jak kształtują się mocne i słabe strony konkurencyjnych sklepów internetowych, a także które działania SXO są kluczowe dla rozwoju marki.

Frame 8 (2)